Baran CEYHAN İDEM-TURKEY
OCAK AYINDAKİ ÇALIŞMALARIMIZ:
Öğrencilerimizle kış mevsiminin ne olduğunu üzerine konuştuk, beyin fırtınası yaptık ve kış mevsimi videosu izledik.
(We talked to our students about what the winter season is, we brainstormed and watched a winter season video.)
Mehmet'in hikayesinde karlı ve buzlu yokuştan nasıl ineceğine dair bir problem vardı. (There was a problem about how Mehmet would descend from a snowy and icy slope.)
Mehmet'in Kış Tatili videosu izlendi. Mehmet'in karlı ve buzlu yokuştan nasıl ineceğine dair bir problem vardı.
( Mehmet's Winter Holiday video was watched. There was a
problem about how Mehmet would descend from a snowy and icy slope.)
Çocuklar Mehmet'in yokuştan inmesi çözümler düşündüler ve beyin fırtınası yapıldı. Bütün çocukların fikirleri doğrultusunda, Mehmet'in KIZAK ile karlı ve buzlu yokuştan aşağıya inebileceği kararlaştırıldı. Her çocuk kendi kızağını hayal ederek tasarladı. Sonrasında atık materyallerden kızaklarını yaptılar.
(The children thought of solutions, Mehmet's descent from the slope, and brainstormed. In line with the ideas of all the children, it was decided that Mehmet could go down the snowy and icy slope with the Sled. Each child imagined and designed his own sled. Then they made their sleds out of waste materials.)
Her çocuk kendi kızağını hayal ederek tasarladı. Sonrasında atık materyallerden kızaklarını yaptılar.
(Each child imagined and designed his own sled. Then they made their sleds out of waste materials.)





Hiç yorum yok:
Yorum Gönder